Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu (więcej informacji). Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki. Rozumiem, nie pokazuj więcej tego komunikatu.

pl en

Obsługa Klienta

Filozofią firmy Omeko jest maksymalne ułatwienie przepływu informacji pomiędzy Klientem a firmą na wszystkich etapach zlecenia od zapytania ofertowego przez proces produkcji i logistyki.

Każdemu z naszych Klientów proponujemy obsługę dedykowanego przedstawiciela ulokowanego w Dziale Handlowym firmy.

Państwa opiekun prowadzi zlecenie od etapu wstępnego przygotowania konkurencyjnej oferty cenowej do momentu wysyłki gotowego produktu. Każdy z procesów jest realizowany według procedur wewnętrznych zgodnych z normą PN-EN ISO 9001:2009, tak aby zapewnić najwyższą jakość przepływu informacji na każdym etapie realizacji zlecenia.

Korzyści dla Klienta:

  • krótki czas potrzebny na uzyskanie niezbędnych informacji
  • możliwość doboru optymalnych rozwiązań produktowych